Misja Wisła - Publicis dla Renault
15
Nov

Misja Wisła – historia o wysokich lotach w kampanii agencji Publicis dla Renault

Już w listopadzie rozpoczyna się sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich w Wiśle. Firma Renault występująca w roli sponsora Polskiego Związku Narciarskiego postanowiła zorganizować wyjątkowe wsparcie dla naszych skoczków. Z tego powodu we współpracy z Wirtualną Polską przygotowano wyjątkowy serial w formule reality show pt. „Misja Wisła”. Na skocznię im. Adama Małysza z trzech różnych miejsc Polski wyruszyły trzy drużyny: Maciej Orłoś i Błażej Żuławski, Zbyszek Urbański i Mateusz Żuchowski, Jakub Tujaka i Agata Biernat. Do dyspozycji drużyn oddano gamę crossoverów marki Renault: Koleos, Kadjar oraz Captur. Relacja z przygód oraz zadań,                     z którymi musieli się zmagać po drodze bohaterowie akcji, zostanie zaprezentowana w czterech relacjach video.

„Ta odsłona prowadzonej przez nas kampanii to kontynuacja działań rozpoczętych w lutym br. akcją ‘Historia prawdziwej miłości’. Ideą jest prezentowanie prawdziwych historii, w których samochody Renault odgrywają funkcjonalną rolę. Przygotowane na potrzeby kampanii filmowe opowieści są realizowane w autentycznych warunkach i stanowią relację rzeczywistych zdarzeń. Opowieściom zawsze towarzyszą modele Renault.” – powiedział Piotr Jachimowicz, Account Director w agencji Publicis .

Seria „True Stories” przygotowana przez agencje Publicis i Publicis DWL obejmuje działania w internecie. Przygody bohaterów „Misji Wisła” obejrzymy m.in. w Telewizji Wirtualnej Polski. Premiera kolejnych odcinków będzie się odbywać równolegle także w kanałach social media należących do Renault. O szczegółach akcji marka będzie informować na swoim profilu na Facebooku, kanale YouTube oraz dedykowanej kampanii stronie: nowe.renault.pl

Kampania startuje 14.11.2017 roku. Za strategię komunikacji i kreację odpowiadają agencja Publicis i Publicis DWL. Zakupem mediów dla marki Renault zajmuje się OMD Sp. z o.o. Za produkcje wideo odpowiada Wirtualna Polska, producent wykonawczy Agencja TVN.

Stronę klienta reprezentowali: Olga Pilarczyk (Advertising Manager East-Central Europe), Magdalena Porazińska (Digital & Social Media Manager East-Central Europe), Justyna Grudzińska (Advertising Specialist), Maciej Badowski (Koordynator projektów internetowych).

Stronę Agencji reprezentowali: Piotr Jachimowicz (Account Director), Michał Kisielewski (Creative Director Digital), Igor Kurylak (Head of Design), Małgorzata Szymańczak (Account Supervisor), Sebastian Wągrodzki (Senior Account Executive), Michał Wilkowski (Copywriter Digital), Michał Filochowski (Art. Director Digital).

Więcej informacji udziela:

Piotr Jachimowicz
Account Director
Publicis
tel.: +48 22 319 35 40
piotr.jachimowicz@publicis.pl