01
Feb

PKP Intercity S.A. wybrało agencję Publicis w przetargu na obsługę kreatywną

PKP Intercity S.A. powierzyło agencji Publicis opracowanie nowej platformy komunikacji marketingowej, która ma wyznaczyć kierunek działań marki na najbliższe lata. W ramach prac powstanie m.in. nowy claim oraz kampania wizerunkowa, której start zaplanowano na wiosnę 2018 r. Celem działań w ramach obsługi 360 będzie budowanie świadomości i atrakcyjności marki PKP Intercity oraz wzrost sprzedaży jej produktów.

„Serdecznie dziękuję w imieniu całego zespołu za okazane nam zaufanie. Niezmiernie cieszę się, że do grona klientów agencji dołącza w ostatnim czasie kolejny potentat w swojej branży. Utwierdza nas to w przekonaniu, że wieloletnią pracą zasłużyliśmy na przyznany nam właśnie w raporcie magazynu PRESS na temat rynku agencji reklamowych w Polsce tytuł ‘Zaufanie Roku’. Nie oznacza to jednak, że będziemy teraz spoczywać na laurach. Współpraca z PKP Intercity otwiera przed nami nowe możliwości wykorzystania potencjału, którym dysponujemy. Dlatego zamierzamy teraz ciężką pracą i konsekwentnym podejściem zapracować na sukces nowego klienta.” – powiedział Marek Gargała, CEO Publicis Worldwide Polska.

Zamknięty przetarg trwał od listopada 2017 r., a jego wyniki ogłoszono 26 stycznia 2018 r.

Na początku stycznia 2018 r. PKP Intercity powierzyło obsługę public relations agencji Publicis Consultants, która jest częścią Publicis Worldwide Polska.

Więcej informacji udziela:

Piotr Jachimowicz

Group Account Director

Publicis

tel.: +48 22 319 35 40

piotr.jachimowicz@publicis.pl