14
Feb

Większy zapas NO-SPY w kampanii agencji Publicis

Rozpoczęła się przygotowana przez agencję Publicis kampania informującą o nowym, dużym i wygodnym opakowaniu leku NO-SPA, w którym mieści się aż 60 tabletek. Prowadzone działania są adresowane do kobiet powyżej 24 roku życia. Kreacje autorstwa agencji Publicis można śledzić w telewizji, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

„Wywołane skurczami bóle brzucha pojawiają się nagle i zazwyczaj wtedy, gdy zapas leków przeciwbólowych właśnie się skończył. Dlatego producent NO-SPY zaoferował nowe, wygodne rozwiązanie. Duży zapas tabletek marki gwarantującej szybkie uporanie się z bólem to oszczędność sięgająca 40%, ale także mniejszy stres, że skurcz zaskoczy nas w najmniej odpowiednim momencie.” – powiedziała Kamila Roszkowska, Group Account Director w agencji Publicis.

Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała dwa spoty telewizyjne. Pierwszy z nich trwa piętnaście sekund i informuje o nowym opakowaniu NO-SPY. Drugi, trzydziestosekundowy, bazuje na formacie kreatywnym stworzonym w 2016 roku i zwraca uwagę także na rodzaje dolegliwości uśmierzane przez lek. Kreacje telewizyjne są emitowane między innymi w stacjach: Polsat, TVN, TVP. W przypadku internetu reklamy zobaczymy na Facebooku.

Po stronie agencji Publicis w pracach nad kampanią udział wzięli: Justyna Pyzik, Katarzyna Ulatowska, Agnieszka Dudzic i Daria Matczuk. Stronę klienta reprezentowali: Małgorzata Wojtkowska, Joanna Kubicka i Magdalena Przednowek. Produkcją spotów TV zajęło się studio produkcyjne Tyrka Production, zaś postprodukcją Film Garden. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mind Share.

Spot można obejrzeć pod adresem:

https://youtu.be/MeP7wsLxUPc

 

Więcej informacji udziela:

Kamila Roszkowska

Group Account Director

Publicis

Tel.: +48 22 319 36 71

kamila.roszkowska@publicis.pl