19
Feb

Agencja Publicis rozpoczyna kampanię reklamową leku LOXON MAX

Od 19 lutego br. można śledzić w telewizji i internecie kampanię autorstwa agencji Publicis, promującą lek LOXON MAX, który od stycznia 2018 roku dostępny jest bez recepty. Działania komunikacyjne są prowadzone pod hasłem: „Geny pod kontrolą”. Wykorzystywane w kampanii kreacje stworzono w Polsce.

Loxon Max (dawniej Loxon 5%) stosowany jest na skórę głowy w przypadku łysienia androgenowego u mężczyzn. Substancja czynna minoksydyl odwraca lub hamuje miniaturyzację mieszków włosowych, działa silnie pobudzająco na namnażanie się komórek mieszków w fazie wzrostu.

„Nasza kampania ma na celu dotarcie z przekazem do mężczyzn, którzy chcą powstrzymać nadmierne wypadanie włosów. Chcemy zwiększyć świadomość na temat łysienia androgenowego wśród mężczyzn i zachęcić te osoby do wypróbowania nowego wariantu leku.” – powiedziała Kamila Roszkowska, Group Account Director w agencji Publicis.

Na potrzeby kampanii powstał trzydziestosekundowy spot przedstawiający historię młodego, aktywnego mężczyzny, narażonego na dziedziczenie łysienia androgenowego z dodatnim wywiadem rodzinnym. Kreację można obejrzeć w kanałach należących do stacji: Polsat, TVN, TVP. W przypadku internetu reklamy będą emitowane na serwisie WP.PL.

Po stronie agencji Publicis w pracach nad kampanią udział wzięli: Justyna Pyzik, Katarzyna Ulatowska, Agnieszka Dudzic i Daria Matczuk. Produkcją spotów TV zajęło się studio produkcyjne Ilmatic zaś postprodukcją Orka. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu MindShare.

Spot można obejrzeć pod adresem:

 

LOXON MAX, 50 mg/ml, płyn na skórę. 1 ml płynu zawiera 50 mg minoksydylu (Minoxidilum). Wskazania do stosowania: Leczenie łysienia androgenowego u mężczyzn w wieku 18-65 lat. Przeciwwskazania: Produkt leczniczy Loxon Max jest przeciwwskazany: w przypadku nadwrażliwości na substancję czynną lub na którąkolwiek substancję pomocniczą, do stosowania u kobiet, u pacjentów z leczonym i nieleczonym nadciśnieniem tętniczym, w przypadkach nagłej lub niewyjaśnionej utraty włosów, jeżeli utrata włosów związana jest ciężkimi chorobami, takimi jak zaburzenie czynności tarczycy, toczeń układowy, utrata włosów z pewnej powierzchni skóry z powodu stanu zapalnego skóry głowy lub innych chorób, gdy skóra głowy jest ogolona lub zmieniona chorobowo (np. łuszczyca, stan zapalny, skóra głowy jest zaczerwieniona, podrażniona, lub bolesna), u pacjentów, którzy stosują opatrunki okluzyjne lub stosują miejscowo inne produkty lecznicze.


Podmiot odpowiedzialny: Sanofi-Aventis Sp. z o.o.

{Opracowano na podstawie Charakterystyki Produktu Leczniczego z datą 12/2017}

Przed użyciem zapoznaj się z ulotką, która zawiera wskazania, przeciwwskazania, dane dotyczące działań niepożądanych i dawkowanie oraz informacje dotyczące stosowania produktu leczniczego, bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Więcej informacji udziela:

Kamila Roszkowska
Group Account Director
Publicis
Tel.: +48 22 319 36 71
kamila.roszkowska@publicis.pl

 

Agencja PUBLICIS współpracuje z SANOFI-AVENTIS od 2004 roku. Za skuteczność działań dla leku NO-SPA agencja otrzymała w latach 2012, 2014 oraz 2015 trzy statuetki w konkursie EFFIE. Publicis przygotowuje kampanie dla leków: NO-SPA, Magne B6, Essentiale Forte, Loxon 2%, Loxon 5%, Mucosolvan.