04
Sep

Renault świętuje 120 lat Easy Life w kampanii agencji Publicis

Od 120 lat Renault dokłada starań, by ułatwić życie kierowcom. Rocznica stała się okazją do zaprezentowania dokonań marki i zwrócenia uwagi na innowacyjne rozwiązania oraz urodzinową ofertę samochodów. Rozpoczynającą się właśnie kampanię, adaptowaną na potrzeby polskiego rynku przez Publicis Poland, przygotowała oryginalnie agencja Publicis Conseil. Działania będą prowadzone w telewizji, prasie, radiu i Internecie. W tym ostatnim przypadku przy stworzeniu kreacji pracowała także agencja Publicis DWL.

„Historia Renault to historia innowacyjności – ciągłego wprowadzania rozwiązań poprawiających komfort jazdy, odpowiadających na nasze potrzeby związane z poszukiwaniem wygody i ułatwień w codziennym życiu.” – powiedział Piotr Jachimowicz, Group Account Director w Publicis Poland.

Głównemu 30-sekundowemu spotowi telewizyjnemu towarzyszy spot 10-sekundowy, skupiający uwagę widza na specjalnej ofercie urodzinowej oraz zapraszający na Tydzień Łatwych Decyzji w salonach Renault w dniach 17-22 września.

Kreacje telewizyjne obejrzymy w kanałach należących do stacji TVP, TVN i POLSAT. Spoty radiowe wyemitują rozgłośnie: Program III Polskiego Radia, ZET Ekstra, Rock Radio oraz pakiet stacji RMF na Maxxxa. Przygotowane przez Publicis DWL działania internetowe zobaczymy na stronach serwisów: Onet, WP, Interia, Gazeta, w głównych portalach VOD TVN Player, Ipla, tvp.vod i YouTube, w aplikacji nawigacyjnej Yanosik oraz na portalach OtoMoto i OLX.

Spoty można obejrzeć pod adresem:

Więcej informacji udziela:

Piotr Jachimowicz

Group Account Director

Publicis

tel.: +48 22 319 35 40

piotr.jachimowicz@publicis.pl