11
Sep

Agencja Publicis Poland przygotowała kampanię Dacii na 7 rynków europejskich!

Dacia otwiera zupełnie nowe możliwości – to główny przekaz kampanii autorstwa agencji Publicis i Publicis DWL, która od dzisiaj jest realizowana w siedmiu europejskich krajach naszego regionu pod hasłem “Dacia Way, I like it”. Oprócz Polaków kreacje przygotowane na potrzeby telewizji i Internetu zobaczą mieszkańcy Litwy, Łotwy, Estonii, Czech, Słowacji oraz Węgier. Celem działań jest zwrócenie uwagi na szeroką gamę modeli Dacii.

„Kampania to kolejny dowód na wzrost znaczenia warszawskiego zespołu Publicis w całym regionie. Blisko trzydziestoletnie doświadczenie zdobywane w Polsce oraz dogłębna znajomość realiów lokalnych rynków Europy Centralnej i Wschodniej powoduje, że cieszymy się coraz większym zaufaniem naszych partnerów z centrali w Paryżu i możemy przejmować odpowiedzialność za prowadzenie skutecznej komunikacji w tej części świata.” – powiedział Marek Gargała, CEO Publicis Worldwide Poland.

„Dacia oferuje znacznie więcej niż nudny standard. Auta tej marki dają dużą frajdę z jazdy i poczucie wolności. Nowe możliwości, o których mówimy w kampanii, to wiele wariantów i elementów wyposażenia, w tym nowa propozycja z WiFi na pokładzie, ale również ciekawa oferta finansowania. To dzięki niej, o zupełnie nowym aucie mogą myśleć ci, którzy do tej pory interesowali się głównie autami używanymi. Zależy nam przede wszystkim na dotarciu do tych, którzy nie oglądają się na innych, podążają własną drogą, wyróżniają się odwagą w podejmowanie niebanalnych decyzji.” – powiedział Piotr Jachimowicz, Group Account Director w Publicis.

Dacia to samochód o ogromnych możliwościach, a dostępne modele są prezentowane w kampanii z lekkością i humorem. Duster jest wyposażony w napęd 4×4 i, choć nie jest klasyczną terenówką, można się nim wybrać poza trasę. Sandero jest wygodnym i uniwersalnym miejskim autem, a Lodgy to auto rodzinne z większą liczbą miejsc i pojemnym bagażnikiem.

Zaprojektowana kreacja skupia się na bohaterach – osobach, z którymi widzowie łatwo się zidentyfikują i zrozumieją przesłanie: ten samochód jest także dla ciebie. W przygotowanym przez Publicis spocie zobaczymy ludzi z charakterem, wyluzowanych, zapadających w pamięć, lecz jednocześnie w jakiś sposób bliskich. Na tyle pewnych siebie, że nie muszą mieć auta wysokiej klasy, by dobrze się czuć. Wszystkim scenom towarzyszy muzyka, która określa ich klimat – w rytm przerobionego hitu „That’s the Way (I like it)” pasażerowie podrygują, kiwają głowami, klaszczą i kołyszą się.

Kampania będzie realizowana w oparciu o trzydziestosekundowy spot telewizyjny. W Polsce wyemitują go kanały należące do najpopularniejszych stacji: TVN, Polsat i TVP. Równolegle prowadzone będą działania komunikacyjne w Internecie. W tym przypadku koncepcję i kreacje przygotowała agencja Publicis DWL. Polska publiczność trafi na nie w takich serwisach takich, jak WP, Onet, Gazeta.pl, Interia, Allegro, TVN. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Spot można obejrzeć pod adresem:

https://www.youtube.com/watch?v=-s8dKHxECkM

Więcej informacji udziela:

Piotr Jachimowicz
Group Account Director
Publicis
tel.: +48 22 319 35 40
piotr.jachimowicz@publicis.pl