18
Oct

Agencja Publicis wzmacnia obsługę kluczowych klientów

Magdalena Samek i Małgorzata Szymańczak awansowały na stanowiska Account Directorów w agencji Publicis. Począwszy od października Magdalena Samek zajmie się zarządzaniem zespołami obsługującymi projekty realizowane dla PKP Intercity, Renault APV i Coca-Cola Poland Services, zaś Małgorzata Szymańczak będzie odpowiedzialna za współpracę z Renault Polska. Obydwie panie będą podlegać bezpośrednio Maciejowi Lissowskiemu, COO Publicis Worldwide Polska. Dotychczas pracę nad kampaniami realizowanymi dla wymienionych klientów koordynował Group Account Director Piotr Jachimowicz, który postanowił odejść z branży reklamowej i zająć się rodzinną firmą medyczną Alergo-med.

„Piotr dołączył do naszego zespołu dwa lata temu i w tym czasie zarządzał z sukcesem zespołem pracującym dla Renault Polska. Doprowadził także Publicis do wygranej w dwóch dużych przetargach, dzięki czemu agencja rozpoczęła współpracę z PKP Intercity oraz Coca-Cola Poland Services. Bardzo doceniamy osiągnięcia Piotra, wpływające bezpośrednio na rozwój całej firmy. Jest nam niezmiernie żal, że tracimy tak wartościową osobę, ale jednocześnie wspieramy odważną decyzję i życzymy wielu kolejnych sukcesów na nowej drodze życia.” – powiedział Marek Gargała, Dyrektor Zarządzający Publicis Worldwide Polska.

„Magdalena Samek i Małgorzata Szymańczak to dwie bardzo doświadczone i doceniane w branży specjalistki, świetnie znające specyfikę pracy z najbardziej wymagającymi klientami. Jestem przekonany, że powierzenie im stanowiska Account Directorów jest tylko potwierdzeniem posiadanych wysokich kwalifikacji i bardzo korzystnie wpłynie na rozwój dalszej współpracy z Renault Polska, Coca-Cola Poland Services i PKP Intercity.” – powiedział Maciej Lissowski, COO Publicis Worldwide Polska.

Magdalena Samek związana jest z branżą reklamową od kilkunastu lat z czego w Publicis Poland pracuje od dziesięciu. Swoją karierę zaczynała od stanowiska Account Manager i w tej roli zdobywała doświadczenie przy projektach realizowanych dla klientów takich jak Renault Polska czy Presspublika. Później w roli Account Supervisor miała okazję sprawdzić się przy kampaniach prowadzonych dla Orange Polska.

Z kolei Małgorzata Szymańczak jest związana z branżą reklamową od ponad dziesięciu lat. Do agencji Publicis dołączyła w lutym 2017 roku, wzmacniając zespół odpowiedzialny za obsługę Renault Polska. Wcześniej pracowała w agencjach Leo Burnett, Euro RSCG / Havas Worldwide Warsaw czy Red8.

Więcej informacji udziela:

Maciej Lissowski

COO Publicis Worldwide Polska

maciej.lissowski@publicis.pl