09
Jan

Publicis Worldwide Polska z nagrodą Sukces Roku

W dorocznym raporcie „Panorama Reklamy” przygotowywanym przez magazyn Press osiągnięcia Publicis Worldwide Polska w 2018 r. zostały uznane za Sukces Roku. Tym samym agencja została wyróżniona na tle branży. Na uzyskanie najwyższej oceny miały wpływ m.in.: rozszerzenie portfolio klientów i związany z tym wzrost zatrudnienia o 42 osoby oraz prognozowana dynamika wzrostu przychodów o 12% w porównaniu z 2017 r. Zwrócono także uwagę na fakt, że w konkursie Effie Awards 2018 agencja Publicis Worldwide Polska zdobyła cztery statuetki, w tym jedną złotą i trzy srebrne, dzięki czemu zajęła 3 miejsce wśród najbardziej efektywnych agencji w kraju.

„Miniony rok był dla nas wyjątkowo pracowity. Rozpoczął się nawiązaniem długoterminowej współpracy z PKP Intercity. Później pozyskaliśmy budżety reklamowe PKN Orlen oraz napojów niegazowanych Coca-Cola Poland Services, a Renault zleciło realizację kampanii dla marki Dacia w siedmiu krajach regionu CEE. To jednak tylko początek listy sukcesów związanych ze zdobywaniem zaufania nowych klientów i ciężkiej pracy całego, znacznie powiększonego zespołu nad skutecznymi rozwiązaniami. Chciałbym w tym miejscu bardzo wszystkim podziękować, ponieważ osiągnięty sukces to przede wszystkim zasługa ludzi, z którymi mam przyjemność współpracować.” – powiedział Marek Gargała, CEO Publicis Worldwide Polska.

W 2018 r. oprócz wymienionych wyżej firm współpracę z agencją rozpoczęły: Gallo Winery Europe/Barefoot, Colian Gofrowe, CEDC International/Grant’s, Modus Energy/Green Genius. Z kolei Animex Morliny rozszerzył dotychczasową współpracę o działania w mediach społecznościowych.

„Panorama Reklamy” to raport w formie autorskiej oceny rynku reklamowego opracowany przez redakcję magazynu „Press”. Obejmuje analizę 88 firm działających na polskim rynku reklamowym, w tym 60 agencji reklamowych i 28 domów mediowych. Celem informacji podawanych w zestawieniu jest przedstawienie aktualnego obrazu branży reklamowej i pomoc klientom w wybraniu agencji reklamowej lub domu mediowego. W poprzednim wydaniu raportu Publicis Worldwide Polska zdobyła wyróżnienie Zaufanie Roku.

Więcej informacji udziela:

Justyna Wach-Ślusarska
PR Manager
+48 22 319 35 65
justyna.wach-slusarska@publicis.pl

***

Publicis Worldwide Polska to jedna z największych i najbardziej utytułowanych agencji reklamowych w Polsce. W ramach jej struktur operują firmy: Publicis, Publicis Lion, Publicis DWL, Publicis Consultants, Publicis Healthcare oraz Prodigious, oferujące klientom efektywne rozwiązania w dziedzinach komunikacji marketingowej, kompetencji strategicznych, kreatywnych, działań digitalowych, public relations, CSR, produkcji i adaptacji contentu.

Publicis Worldwide Polska należy do najczęściej nagradzanych agencji reklamowych w kraju. Do najważniejszych wyróżnień znajdujących się na jej koncie należą m.in.:

– tytuły SUKCES ROKU 2018 i ZAUFANIE ROKU 2017 w rankingach „Panorama Reklamy” przygotowywanych przez magazyn PRESS. W tych zestawieniach agencja zdobyła ponadprzeciętną ocenę osiągnięć na tle branży w Polsce,
– tytuł Holding Roku w rankingu „Media i Marketing Polska”, przyznany w 2017 r.,
– 29 statuetek EFFIE, w tym Grand Prix i 2 Złota w kategorii „Long Term Marketing Excellence”. Ponadto w rankingu EFFIE za 2018 rok Publicis Worldwide Polska zajęła trzecie miejsce wśród najefektywniejszych agencji w kraju,
– Brąz zdobyty w 2011 r. na największym międzynarodowym festiwalu kreatywnym CANNES LIONS.

Publicis Worldwide Polska jest częścią Publicis Groupe Polska należącej do największej w Europie i trzeciej na świecie grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe, obecnej w 108 krajach i zatrudniającej ponad 80 tysięcy osób. Do klientów agencji w Polsce należą: Procter & Gamble/PGT, Sanofi-Aventis, Nestlé Polska, Michelin, BGŻ BNP Paribas, BGŻ Optima, Gallo Vineyards, Coca-Cola Poland Services, Animex, Renault Polska, PKN ORLEN, Prudential, L’Oréal Polska, PKP Intercity oraz Stumbras Vodka.