Kiełbaski Franki
11
Mar

Konkretnie, po męsku i do syta – śniadanie z Frankami MORLINY w kampanii agencji Publicis

Już tej wiosny Franki zamierzają podbić nasze śniadaniowe poranki. Najnowszy produkt w portfolio marki Morliny – Franki – to smaczne kiełbaski dostępne w trzech wariantach: wieprzowym, drobiowym i białym. O wprowadzeniu Franków na rynek informuje kampania przygotowana przez agencję Publicis, która będzie realizowana w telewizji, internecie oraz w miejscach sprzedaży. Prowadzonym działaniom towarzyszy hasło: „Kiełbaski Franki, podbijają poranki. Konkretnie, do syta i po męsku.”

„Morliny to niekwestionowany lider sprzedaży kiełbas cienkich na polskim rynku. Stale dbamy o rozwój portfolio naszych produktów, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i trafiać w gusta Polaków. Dostępne w trzech wariantach smakowych, Franki to nasza propozycja wzbogacenia menu śniadaniowego o wyjątkowy, wyrazisty smak, łatwych w przygotowaniu chrupiących kiełbasek, które na długo zaspokoją głód.” – powiedziała Tatiana Kuligowska, Brand Manager w firmie ANIMEX.

„Z ANIMEXEM mamy przyjemność współpracować od blisko sześciu lat. W tym czasie zrealizowaliśmy szereg kampanii promujących produkty marki Morliny. Do najbardziej zauważalnych zaliczają się te przygotowane dla Berlinek w ramach formatu ‘Berlinki mówią same za siebie’. Ich skuteczność została potwierdzona dwoma srebrnymi statuetkami Effie, w tym jedną w kategorii Long Term Marketing Excellence. Sukces nie byłby możliwy, bez zaufania, którym zostaliśmy obdarzeni i wyjątkowego standardu współpracy, który udało się wspólnie z klientem wypracować. Kampania realizowana dla Franków jest dla nas tego potwierdzeniem, ponieważ to kolejny produkt, którego obsługę marketingową nam powierzono. Dziękujemy!” – powiedziała Katarzyna Rokosz, Account Supervisor agencji Publicis.

Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała trzydziestosekundowy spot telewizyjny, który będzie emitowany w kanałach należących do stacji TVP i TVN. Publicis DWL przygotowała działania prowadzone w internecie, w oparciu o stworzone w tym celu krótsze formaty umieszczone na fanpage’u marki Morliny oraz na YT.

Franki będą także partnerem Food Blogger Festiwalu organizowanego przez Agorę. Wszelkie związane z tym działania przygotowała agencja Publicis.

Po stronie agencji Publicis w pracach nad kampanią udział wzięli: Katarzyna Rokosz (Account Supervisor), Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Joanna Jezierska (Senior Copywriter), Damian Cendrowicz (Senior Art Director), Adam Miecznikowski (Chief Strategy Officer), Łukasz Worobiej (Senior Strategic Planner). Przedstawicielami klienta byli: Tatiana Kuligowska (Kierownik Marki) i Marcin Bochenko (Marketing Manager). Spot wyreżyserował Wojtek Wawszczyk. Za produkcję spotu odpowiedzialne było studio Human ark.

Spot można obejrzeć pod adresem:

https://youtu.be/nTArqTIK-Jk

 Więcej informacji udziela:

Katarzyna Rokosz

Account Supervisor

Publicis

Tel: +48 22 319 35 57

katarzyna.rokosz@publicis.pl