23
Apr

Kiełbasy Morlińskie teraz w doborowym towarzystwie w nowej kampanii agencji Publicis

Już dzisiaj w telewizji swoją premierę będzie miał spot przygotowany przez agencję Publicis dla marki Morliny. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości istnienia szerokiej i zróżnicowanej oferty na grilla pod marką Morliny – kiełbas cienkich oraz karkówki. Działania komunikacyjne będą prowadzone m.in. w telewizji i internecie, w tym w serwisach społecznościowych. Publicis obsługuje budżet reklamowy marki Morliny od 2015 roku, gdy jej właściciel, grupa Animex, powierzył go agencji po sukcesach kampanii zrealizowanych dla marki Berlinki.

„Atutem marki Morliny jest duży wybór produktów przeznaczonych do grillowania. W tym sezonie do popularnych i smacznych kiełbas dołączyła karkówka. Nawiązując do dotychczasowego, podszytego humorem formatu stworzyliśmy kreację, w której prawdziwi twardziele w osobie Kiełbas Morlińskich muszą zmierzyć się z Karkami. Zobaczcie sami, co wyszło z takiej konfrontacji.” – powiedziała Katarzyna Rokosz, Account Supervisor z agencji Publicis Poland

Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała dwie wersje spotu 30 i 15 sekundowy skrót, emitowane od dziś w kanałach należących do stacji TVP i TVN.

Po stronie agencji Publicis przy przygotowaniu kampanii pracowali: Katarzyna Rokosz (Account Supervisor), Adam Miecznikowski (Chief Strategy Officer), Łukasz Worobiej (Senior Strategic Planner), Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Damian Cendrowicz (Senior Art Director), Joanna Jezierska (Senior Copywriter). Stronę klienta reprezentowali: Marcin Bochenko (Marketing Manager), Tatiana Kuligowska (Kierownik Marki). Produkcją zajęło się studio animacji Human Ark. Reżyserem jest Wojtek Wawszczyk.

Przykłady spotów reklamowych można obejrzeć pod adresem:

https://youtu.be/-IpaUdsSva0

Więcej informacji udziela:

Katarzyna Rokosz
Account Supervisor
Publicis Poland
tel.: +48 22 319 35 57
katarzyna.rokosz@publicis.pl