06
Jun

Berlinki w pikantnej odsłonie w kampanii agencji Publicis

Berlinkom zrobiło się gorąco ponieważ dołączają do nich trzej południowcy. Rozpoczynająca się kampania agencji Publicis dla popularnej marki informuje o trzech nowych wariantach smakowych: pepperoni, chilli i jalapeno. Pikanterii dodaje fakt, że nowi towarzysze znanych bohaterek pojawią się tylko na chwilę, w ramach limitowanej edycji. Konsumenci mogą jednak wziąć udział w konkursie i wskazać, który z trzech smaków ma pozostać w sprzedaży. Kampania będzie realizowana w telewizji i internecie.

„Wyróżniające się smakiem Berlinki wpadają w wyjątkowo pikantne towarzystwo. Każdy może go posmakować i wybrać, który z południowców zostanie z nami na dłużej. Pozwalając konsumentom zdecydować o dostępnych w sprzedaży wariantach smakowych, tworzymy wyjątkowe w skali branży, angażujące wydarzenie. Do tej pory Berlinki mówiły same za siebie, teraz, dzięki konkursowi, o Berlinkach mówić będą wszyscy.” – powiedziała Katarzyna Rokosz, Account Supervisor w agencji Publicis.

Emisja spotów telewizyjnych rozpocznie się 6 czerwca w kanałach należących do stacji TVP i TVN. W przypadku internetu kreacje ukażą się w serwisach youtube, player.pl oraz vod.tvp.pl.

Po stronie agencji Publicis przy przygotowaniu kampanii pracowali: Katarzyna Rokosz (Account Supervisor), Adam Miecznikowski (Chief Strategy Officer), Łukasz Worobiej (Senior Strategic Planner), Damian Cendrowicz (Senior Art Director), Joanna Jezierska (Senior Copywriter), Paweł Merecz (Chief Creative Officer). Stronę klienta reprezentowali: Marcin Bochenko (Marketing Manager), Joanna Sułek (Kierownik Kategorii). Produkcją zajęła się Film Produkcja, a animacją studio Human Ark. Reżyserem jest Wojtek Wawszczyk.

Spot reklamowy można obejrzeć pod adresem:

https://www.youtube.com/watch?v=WAY6BFiXNxo

Więcej informacji udziela:

Katarzyna Rokosz

Account Supervisor

Publicis Poland

tel.: +48 22 319 35 57

katarzyna.rokosz@publicis.pl