26
Sep

Account Manager (ATL/BTL/Digital)

Opis stanowiska

  • samodzielna realizacja zintegrowanych projektów komunikacyjnych 360°;
  • zarządzanie zespołem;
  • kontrola kosztów zewnętrznych i wewnętrznych projektów;
  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem;
  • samodzielne prowadzenie projektów;
  • tworzenie prezentacji, kosztorysów, harmonogramów, podsumowań projektów;
  • dbanie o jakość i terminowość realizowanych projektów;
  • ścisła i ciągła współpraca z innymi działami agencji.

 

Kwalifikacje:

  • minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku zdobywane w agencji reklamowej;
  • umiejętność planowania i koordynacji kampanii zintegrowanych 360 stopni (ATL/BTL/Digital). Doświadczenie w prowadzeniu kampanii digital spójnych z kanałami ATL i BTL będzie dużym atutem;
  • umiejętność zarządzenia i kontroli budżetów projektów;
  • umiejętność łatwego nawiązywania kontaktu i budowania długotrwałej relacji z Klientem;
  • sumienność, skrupulatność, zaangażowanie w projekty, motywacja do samodoskonalenia i samorozwoju;
  • umiejętności koordynowania wielu projektów jednocześnie;
  • umiejętność tworzenia i prowadzenia prezentacji, kosztorysów, timingów;
  • doskonała organizacja czasu i pracy;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

 

Dodatkowe informacje:

  • zatrudnienie w jednej z największych agencji reklamowych na świecie;
  • międzynarodowe środowisko pracy;
  • pracę w doświadczonym zespole, dającą możliwości rozwoju;
  • ciekawe, interdyscyplinarne projekty;
  • umowę o pracę oraz szereg benefitów pozapłacowych (m.in. prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, kursy językowe).

 

Aplikuj na: praca@publicis.pl z dopiskiem Account Manager

Wraz z CV prosimy o przesłanie podpisanego dokumentu:
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w rekrutacji