Opis stanowiska
- samodzielna realizacja zintegrowanych projektów komunikacyjnych 360°;
- zarządzanie zespołem;
- kontrola kosztów zewnętrznych i wewnętrznych projektów;
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem;
- samodzielne prowadzenie projektów;
- tworzenie prezentacji, kosztorysów, harmonogramów, podsumowań projektów;
- dbanie o jakość i terminowość realizowanych projektów;
- ścisła i ciągła współpraca z innymi działami agencji.
Kwalifikacje:
- minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku zdobywane w agencji reklamowej;
- umiejętność planowania i koordynacji kampanii zintegrowanych 360 stopni (ATL/BTL/Digital). Doświadczenie w prowadzeniu kampanii digital spójnych z kanałami ATL i BTL będzie dużym atutem;
- umiejętność zarządzenia i kontroli budżetów projektów;
- umiejętność łatwego nawiązywania kontaktu i budowania długotrwałej relacji z Klientem;
- sumienność, skrupulatność, zaangażowanie w projekty, motywacja do samodoskonalenia i samorozwoju;
- umiejętności koordynowania wielu projektów jednocześnie;
- umiejętność tworzenia i prowadzenia prezentacji, kosztorysów, timingów;
- doskonała organizacja czasu i pracy;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Dodatkowe informacje:
- zatrudnienie w jednej z największych agencji reklamowych na świecie;
- międzynarodowe środowisko pracy;
- pracę w doświadczonym zespole, dającą możliwości rozwoju;
- ciekawe, interdyscyplinarne projekty;
- umowę o pracę oraz szereg benefitów pozapłacowych (m.in. prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, kursy językowe).
Aplikuj na: praca@publicis.pl z dopiskiem Account Manager
Wraz z CV prosimy o przesłanie podpisanego dokumentu:
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w rekrutacji