14
May

Ruszaj po nagrody

Kampania agencji Publicis Worldwide Polska dla marki BFGoodrich w Polsce i Czechach

Uczestnicy akcji promocyjnej zorganizowanej przez agencję Publicis Worldwide Polska dla marki opon BFGoodrich mają szansę wygrać Apple iPhone 11. Czekają na nich również powerbanki, ciśnieniomierze do opon i plecaki. Adresatami akcji są przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na zakup opon ciężarowych BFGoodrich i zarejestrują fakturę na wskazanej stronie. Akcja promocyjna realizowana jest w wybranych punktach sprzedaży oraz w internecie, na dedykowanej platformie promocyjnej połączonej z globalnym portalem dla firm transportowych – Michelin MyPortal. Akcję nagłaśnia kampania pod hasłem „Be the real one – ruszaj po nagrody”.

„Po raz pierwszy decydujemy się na realizację promocji marki BFGoodrich z wykorzystaniem tego typu aktywacji. Naszym celem jest zwiększenie świadomości marki, zwrócenie uwagi na walory naszych opon ale też wzmocnienie relacji z naszymi partnerami biznesowymi.” – powiedział Adam Korwin-Kossakowski, Territory Marketing Operational Manager B2B w Michelin Polska.

„Jesteśmy agencją, która od lat zajmuje się realizacją działań promocyjnych nie tylko w Polsce ale całym regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Dlatego możemy podjąć się organizacji akcji promocyjnej i przeprowadzenia kampanii w Polsce i Czechach, zapewniając przy tym kompleksową obsługę od stworzenia koncepcji strategicznych i kreatywnych, przez zaprojektowanie komunikacji i kreacji po obsługę zgłoszeń.” – powiedziała Agnieszka Dębicka, Account Supervisor w agencji Publicis Worldwide Polska.

„Centralnym elementem akcji jest platforma internetowa umożliwiająca rejestrację uczestników i dowodów zakupu oraz wybór nagród. Platforma ta jest częścią większego ekosystemu do obsługi działań promocyjnych, który od lat rozwijamy i z powodzeniem stosujemy podczas realizacji projektów dla naszych klientów. Posiadania takiego rozwiązania zapewnia nam możliwość uruchomienia akcji dla naszych klientów w bardzo krótkim czasie. Ponadto nasza platforma nie tylko pozwala na organizację akcji promocyjnych dla klientów B2B i B2C, ale zapewnia narzędzia do kompleksowej obsługi back-office, od wysyłki nagród począwszy, na przepływach finansowych kończąc – powiedział Damian Hejduk, odpowiadający w agencji Publicis Worldwide Polska za obszar związany z CRM oraz akcjami promocyjnymi.

Akcja promocyjna jest realizowana w wybranych punktach sprzedaży do 31 lipca 2020 r. Internetowe kreacje reklamowe zobaczymy na łamach serwisów branżowych. Szczegółowe zasady dostępne są w regulaminie na stronie: program.ciezarowki.bfgoodrich.pl

 

Więcej informacji udziela:

Agnieszka Dębicka

Account Supervisor

Publicis

Tel.: +48 605 555 238

agnieszka.debicka@publicisdwl.pl