14
May

Zyskaj więcej z Michelin

Międzynarodowa kampania agencji Publicis Worldwide Polska

Przedsiębiorcy planujący zakup opon ciężarowych Michelin mogą liczyć na premię pieniężną – dzięki akcji promocyjnej organizowanej przez agencję Publicis Worldwide Polska na rynku polskim, czeskim, słowackim, litewskim, łotewskim i estońskim.

Akcja promocyjna realizowana jest w wybranych punktach sprzedaży oraz w internecie, na dedykowanej platformie promocyjnej połączonej z globalnym portalem dla firm transportowych – Michelin MyPortal. Celem akcji promocyjnej jest wsparcie sprzedaży opon ciężarowych marki Michelin, waloryzacja produktu oraz wzmocnienie relacji biznesowej z klientami oraz siecią dilerską w regionie.

„Akcja jest elementem programu Zyskaj Więcej z Michelin, który wraz z agencją Publicis Worldwide prowadzimy w całym regionie od kilku lat. Dotychczasowe edycje cieszyły się na tyle dużym zainteresowaniem ze stronach naszych partnerów biznesowych, że postanowiliśmy kontynuować te działania.” – powiedział Adam Korwin-Kossakowski, Territory Marketing Operational Manager B2B w Michelin Polska.

„Pomimo wymagających okoliczności nie zwalniamy tempa i w warunkach home-office realizujemy kampanię, która wymaga nie tylko przygotowania koncepcji, kreacji i narzędzi, ale także zapewnienia działań back-office. Kompleksowe podejście musi być przy tym zrealizowane na sześciu różnych rynkach regionu Europy Środkowej i Wschodniej.” – powiedziała Agnieszka Dębicka, Account Supervisor Publicis Worldwide Polska.

W ramach akcji przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na zakup wybranych opon ciężarowych marki Michelin w wybranych punktach sprzedaży, mogą założyć konto w portalu Michelin MyPortal, a następnie do 15 lipca 2020 zarejestrować fakturę zakupową na stronie programu www.program.ciezarowki.michelin.pl, Na tej podstawie mogą otrzymać zwrot w wysokości do 100 PLN w zależności od rozmiaru kupionych opon. Akcja trwa do końca lipca br. Szczegółowe zasady dostępne są w Warunkach Programu na stronie: www.program.ciezarowki.michelin.pl.

„Ta edycja, podobnie jak wszystkie poprzednie, realizowana jest na dedykowanej platformie internetowej zaprojektowanej i wyprodukowanej przez agencję. Poza obsługą zgłoszeń, nasza platforma połączona jest z globalnym rozwiązaniem Michelin – aplikacją MyPortal, w zakresie zarządzania bazami danych oraz wymianą informacji biznesowych. Powiązanie to, wymusza na nas stosowanie wysokich standardów związanych zarówno z zarządzaniem procesami jak też z wytwarzaniem oprogramowania – nasza platforma wykorzystywana jest także do obsługi przepływów finansowych podczas rozliczania akcji”. – skomentował Damian Hejduk odpowiadający w agencji Publicis Worldwide Polska za obszar związany z CRM oraz akcjami promocyjnymi.

Na potrzeby akcji agencja Publicis Worldwide Polska przygotowała platformę internetową, zaprojektowała materiały promocyjne dla punktów sprzedaży oraz opracowała komunikację displayową i malingową. Agencja odpowiedzialna jest także za obsługę logistyczną przedsięwzięcia, back office i wypłatę premii.

Więcej informacji udziela:

Agnieszka Dębicka

Account Supervisor

Publicis

Tel.: +48 605 555 238

agnieszka.debicka@publicisdwl.pl