07
May

DACIA wyznacza standardy obsługi posprzedażnej w nowej, międzynarodowej kampanii

Rusza kampania wizerunkowa serwisu Dacii. Właściciele samochodów marki Dacia mają możliwość umówienia się na przegląd auta lub inną usługę w autoryzowanym serwisie Dacii za pośrednictwem Internetu. Klienci mogą bez wychodzenia z domu wybrać dogodny dla siebie termin oraz poznać cenę danej usługi. Serwis Dacia oferuje nowoczesną, profesjonalną platformę online
– Dacia Shop z „ofertą uszytą na miarę”. Pozwala ona umówić się na wizytę u wybranego dealera, a także wybrać jeden z trzech pakietów przeglądów, które zostały przygotowane z myślą o różnych potrzebach klientów serwisów Dacii. Informuje o tym kampania przygotowana przez agencję Publicis Worldwide Polska na 4 rynki: polski, czeski, słowacki i węgierski. Działania będą realizowane w internecie oraz serwisach Dacii.

„Dacia to jeden z najchętniej kupowanych przez klientów indywidualnych samochodów na polskim rynku. Naszą ambicją jest zapewnienie użytkownikom Dacii wygody i jak najlepszego standardu obsługi. Dlatego z jednej strony, dzięki profesjonalnym szkoleniom, dbamy o to, by w serwisach Dacii pracowali wykwalifikowani specjaliści, zapewniający szybką i fachową obsługę, a z drugiej oferujemy możliwość wygodnego umówienia się na wizytę serwisową za pośrednictwem strony sklep.dacia.pl. Nowa jakość i wyższe standardy są najlepszym dowodem na to, że Dacia nieustannie zmienia się z myślą o potrzebach naszych klientów” – powiedział Paweł Wiktor, Program Manager B2C EAST Renault APV.

Na potrzeby kampanii agencja stworzyła serię materiałów video, które będą wykorzystywane w komunikacji digital i w mediach społecznościowych. Prezentowane krótkie historie nawiązują do możliwości wygodnego wyboru pakietów, umawiania się na dogodny termin wizyty oraz sprawdzenia cen na stronie sklep.dacia.pl. Produkcję materiałów powierzono studiu Filmokracja. Reżyserem spotów jest Kuba Zarzycki. Za planowanie mediów odpowiada OMD.