Facebook

3 hours ago

Publicis Poland

Jakie są kobiety❓ Niezależne, silniejsze niż na to wyglądają, potrafią radzić sobie w każdej sytuacji i chcą być sobą także wtedy, gdy przychodzą trudniejsze dni. Najnowsza kampania leku No-Spa Max® firmy Sanofi, dla której kreację stworzyła agencja Publicis. 💪😁
„Współczesne młode kobiety nie ulegają funkcjonującym stereotypom na swój temat. Są silne, pewne siebie, zdecydowane, wiedzą czego chcą i przede wszystkim znają swoje ciało. Bez owijania w bawełnę powiedzą, co im dolega. Okres może być związany z tak silnym bólem, że bez wahania sięgną po preparat, który pozwoli go ujarzmić. No-Spa Max® jest właśnie dla nich.” – powiedziała Katarzyna Skotarek z agencji Publicis. 👍👍👍

#nospamax #publicis #sanofi
... See MoreSee Less

View on Facebook

1 day ago

Publicis Poland

Kto przywiezie Lwy z Cannes❓ 🦁🏆
Nasi eksperci od kreacji - Dagmara Witek-Kuśmider, Deputy Creative Director z Publicis Lion i Paweł Merecz, Chief Creative Officer z Publicis Worldwide Polska, w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tak typowali zwycięzców:

"Jako, że niniejsze profetyczne myśli formujemy przed ogłoszeniem szortlist w głównych kategoriach, wyłuskaliśmy z pomiędzy naszych faworytów rzecz, która po prostu nam się wyjątkowo podoba. Myśl stojąca za kampanią >>Be a Follower<< dla Diesla błyskotliwie uchwyciła ducha zmęczenia kultem influencerów. W leciutki, acz niezwykle urokliwy sposób ukazuje cienie bycia influencerem, i – dla kontrastu – blaski bycia followersem, który na luzaku cieszy się życiem. Zgodnie z filozofią marki. Seria krótkich wkręcających filmików, bez jednego słowa mówionego, już zamieszała i w sieci, i w branży. Kibicujemy kolegom z Publicisu Italy.

Doceniamy też bardzo dobry real time marketing i zgłoszenie z polski >>The last ever issue<<. To kampania, która doskonale wpisuje się w trendy – w świecie, w którym cytując Avivah Wittenberg-Cox - w najbliższej przyszłości liczyć się będą 3W (web, women, weather), zamknięcie z hukiem seksistowskiego >>Twojego weekendu<< ma duże szanse zyskać uznanie jurorów w Cannes."

Przeczytajcie całoś na: www.wirtualnemedia.pl/artykul/cannes-lions-festival-nagrody-dream-crazy-nike-whopper-detour-burge...
... See MoreSee Less

View on Facebook

2 days ago

Publicis Poland
View on Facebook