Oreo - tło
Oreo

Daj się zakręcić
z Oreo 
& Vito Bambino

Oreo - hero image

Kamila Gartych
Marketing Manager Bakery Core and Local – Poland 
& Baltics

Jesteśmy zachwyceni kampanią Oreo 'Daj się zakręcić’ z Vito Bambino! 
Idealnie udało połączyć się polskie zwyczaje z zabawą ciastkiem, co spotkało się 
z fantastycznym odbiorem.

WYZWANIE

Jak sprawić, aby zagraniczna marka 
Oreo i jej globalna kampania zdobyły serca polskich konsumentów?

IDEA

Polacy uwielbiają lokalny touch w komunikacji marek i są jednocześnie bardzo 
na tym punkcie wyczuleni…


Jak więc sprawiliśmy, że globalna kampania „Daj się zakręcić” zbliżyła Oreo 
i Polaków, osładzając przy tym ich codzienność?


Cóż, Polska bywa szara, a Polacy przez to, ile mają na głowie wpadają 
w monotonie. Czas to zmienić! Jak? Tworząc insightową komunikację, 
która miała odmienić nużące, codzienne decyzje poprzez humoru!


Twarzą kampanii został Vito Bambino, beztroski i pozytywny, 
jak sama marka – Oreo!

Powstały dwa świetnie spoty oraz innowacyjne kontekstowe DOOH zintegrowane z działaniami online.

Zaprezentowały z humorem lokalne insighty, zrozumiałe tylko dla Polaków, sprawiając, że Oreo stało się im bliższe!

IMPAKT

Osiągnęliśmy przełomowe wyniki i zaraziliśmy Polaków ideą 
„Daj się zakręcić” w miejscach, gdzie tego najbardziej potrzebowali!

87,2/100pkt

dla spotu w badaniu MetrixLab dla Mondelez


– najlepiej wśród wszystkich assetów Trust The Twist

121mln

wyświetleń


2 093 130

wyświetleń DOOH


w 8 miastach i 296 lokalizacjach

15mln

unikalnych użytkowników


Ciekawi innych projektów?