
Wyjątkowa aktywacja w Lublinie była kompletnym strzałem w dziesiątkę, dzięki świetnie dopasowanemu do produktu insightowi i grupie docelowej, której potrzeby były idealnym odzwierciedleniem benefitów marki. Takie smart podejście to coś, czego zawsze szukamy!

W obliczu rosnącej konkurencji marek własnych, uznaliśmy, że czas na zmiany. W trakcie kampanii „Złap na drogę”, postanowiliśmy odwrócić wizerunek croissanta, zmieniając go w przekąskę „on-the-go”.
Stworzyliśmy więc aktywację dla najbardziej zalatanej grupy – studentów. Gdzie? W Lublinie, który jest ich stolicą!
Podczas sesji nie mają oni czasu na jedzenie. Poza tym trwają wtedy juwenalia
i głód muszą zaspokajać szybko.
Dlatego stworzyliśmy dla nich specjalną linię autobusową! Czerwony bus nr 7 oferował darmowe przejazdy pomiędzy imprezami a uczelniami, sampling i zabawy, jak zjeżdżalnia z dachu.
Aktywacja dostarczyła nie tylko rozrywki. Znacząco wpłynęła na postrzeganie 7daysa jako wartościowej przekąski „on the go” wpływając na całą kategorię.

Osiągnęliśmy imponujące wyniki i dzięki temu wpłynęliśmy na całą kategorię, umacniając pozycję lidera
uczestników
rozdanych rogalików 7Days
earned media w prasie
earned media online

Local Brand & Event