7 Days - tło
7 Days

Twój bilet do niecodzienności - 7days

7 Days - hero image

Zuzanna Kubocz
Marketing Manager countlines w Mondelez International

Wyjątkowa aktywacja w Lublinie była kompletnym strzałem w dziesiątkę, 
dzięki świetnie dopasowanemu do produktu insightowi i grupie docelowej, 
której potrzeby były idealnym odzwierciedleniem benefitów marki.
Takie smart podejście to coś, czego zawsze szukamy!

WYZWANIE

Jak stworzyć zaskakujące doświadczenie w erze, kiedy prawie nic już nie zaskakuje 
i zmienić myślenie konsumentów o croissancie 7Days?

IDEA

W obliczu rosnącej konkurencji marek własnych, uznaliśmy, że czas na zmiany. 
W trakcie kampanii „Złap na drogę”, postanowiliśmy odwrócić wizerunek croissanta, zmieniając go w przekąskę „on-the-go”.


Stworzyliśmy więc aktywację dla najbardziej zalatanej grupy – studentów. Gdzie? W Lublinie, który jest ich stolicą!


Podczas sesji nie mają oni czasu na jedzenie. Poza tym trwają wtedy juwenalia 
i głód muszą zaspokajać szybko.


Dlatego stworzyliśmy dla nich specjalną linię autobusową! Czerwony bus nr 7 oferował darmowe przejazdy pomiędzy imprezami a uczelniami, sampling i zabawy, jak zjeżdżalnia z dachu.


Aktywacja dostarczyła nie tylko rozrywki. Znacząco wpłynęła na postrzeganie 7daysa jako wartościowej przekąski „on the go” wpływając na całą kategorię.

IMPAKT

Osiągnęliśmy imponujące wyniki i dzięki temu wpłynęliśmy na całą kategorię, umacniając pozycję lidera

5tys.

uczestników


100tys.

rozdanych rogalików 7Days


3 509 000


earned media w prasie

432 432


earned media online

Nagroda
Nominacja

Local Brand & Event

Media o nas

Ciekawi innych projektów?