
“Menstruacja wciąż pozostaje tematem tabu w Polsce. Wiele kobiet nie ma dostępu do rzetelnej wiedzy ani odpowiedniego wsparcia emocjonalnego w tym ważnym aspekcie życia.
Tak narodziła się idea „Bycie kobietą nie musi boleć” – zrealizowana wspólnie z Publicis Warsaw w duchu partnerstwa i wzajemnego zrozumienia.
Jeśli szukasz agencji kreatywnej, która potrafi wydobyć głębokie insighty i przekuć je w poruszające idee oraz wyjątkowe kreacje – Publicis Warsaw to właściwy adres.”

42% Polek przyznaje, że menstruacja to w ich domach temat tabu, a okres to nie tylko ból – to ważny moment, w którym matki i córki mogą się do siebie zbliżyć.
Wraz z NO-SPA chcieliśmy zmienić tabu w rozmowę i udowodnić, że bycie kobietą nie musi boleć. Strategię oparliśmy na naszych autorskich badaniach jakościowych, dzięki którym postawiliśmy na motyw siostrzeństwa, edukacji i autentycznych historii.
Zamiast aktorek – prawdziwe dziewczęta, które mierzą się z różnymi wyzwaniami: niepełnosprawnością, pierwszą miesiączką, codziennymi trudnościami. Wszystko w duchu szczerości i empatii.
Zamiast klasycznej reklamy o bólu, stworzyliśmy narrację o solidarności kobiet – od wzruszających spotów na YouTube po lekkie, angażujące treści na TikToku.

Wyniki mówią same za siebie. Od impresji po mierzalne wyniki – udało się zwiększyć zaangażowanie, świadomość marki No-Spa i sprzedaż w kluczowej kategorii.
View-Through Rate na YT
To prawie dwa razy więcej niż średnia w kategorii healthcare

Najwyższe miesięczne udziały marki w roku 2024
Przez dwa pierwsze miesiące kampanii
Świadomość reklam ![]()
8x normy dla kategorii „healthcare”
Świadomość reklam ![]()
+3pp. normy dla kategorii „healthcare”

Kategoria: social media

Kategoria: Kampania zintegrowana digital