No-spa max - tło
No-spa max

Bycie kobietą
 nie musi boleć

No-spa max - hero image

Paulina Płatek-Drążczyk
Brand Manager No-Spa Poland

“Menstruacja wciąż pozostaje tematem tabu w Polsce. Wiele kobiet nie ma dostępu do rzetelnej wiedzy ani odpowiedniego wsparcia emocjonalnego 
w tym ważnym aspekcie życia.

Tak narodziła się idea „Bycie kobietą nie musi boleć” – zrealizowana wspólnie 
z Publicis Warsaw w duchu partnerstwa i wzajemnego zrozumienia.

Jeśli szukasz agencji kreatywnej, która potrafi wydobyć głębokie insighty 
i przekuć je w poruszające idee oraz wyjątkowe kreacje – Publicis Warsaw 
to właściwy adres.”

WYZWANIE

Jak zmienić tabu dotyczące pierwszej miesiączki 
w szczerą rozmowę mamy 
i córki i jako marka No-Spa stać się dla nich wsparciem?

IDEA

42% Polek przyznaje, że menstruacja to w ich domach temat tabu, a okres to nie tylko ból – to ważny moment, w którym matki i córki mogą się do siebie zbliżyć.



Wraz z NO-SPA chcieliśmy zmienić tabu w rozmowę i udowodnić, że bycie kobietą nie musi boleć. Strategię oparliśmy na naszych autorskich badaniach jakościowych, dzięki którym postawiliśmy na motyw siostrzeństwa, edukacji 
i autentycznych historii.

Zamiast aktorek – prawdziwe dziewczęta, które mierzą się z różnymi wyzwaniami: niepełnosprawnością, pierwszą miesiączką, codziennymi trudnościami. Wszystko w duchu szczerości i empatii.

Zamiast klasycznej reklamy o bólu, stworzyliśmy narrację o solidarności kobiet – od wzruszających spotów na YouTube po lekkie, angażujące treści na TikToku.

IMPAKT

Wyniki mówią same za siebie. Od impresji po mierzalne wyniki – udało się zwiększyć zaangażowanie, świadomość marki No-Spa i sprzedaż w kluczowej kategorii.

76%

View-Through Rate na YT


To prawie dwa razy więcej 
niż średnia w kategorii healthcare

Najwyższe miesięczne udziały marki w roku 2024


Przez dwa pierwsze miesiące kampanii

+29,3 pkt

Świadomość reklam


8x normy dla kategorii „healthcare”

+10,1 pkt

Świadomość reklam


+3pp. normy dla kategorii „healthcare”

Nagroda
Nominacja

Kategoria: social media

Nominacja

Kategoria: Kampania zintegrowana digital

Media o nas

Ciekawi innych projektów?