
Jesteśmy zachwyceni kampanią Oreo 'Daj się zakręcić’ z Vito Bambino! Idealnie udało połączyć się polskie zwyczaje z zabawą ciastkiem, co spotkało się z fantastycznym odbiorem.

Polacy uwielbiają lokalny touch w komunikacji marek i są jednocześnie bardzo na tym punkcie wyczuleni…
Jak więc sprawiliśmy, że globalna kampania „Daj się zakręcić” zbliżyła Oreo
i Polaków, osładzając przy tym ich codzienność?
Cóż, Polska bywa szara, a Polacy przez to, ile mają na głowie wpadają
w monotonie. Czas to zmienić! Jak? Tworząc insightową komunikację,
która miała odmienić nużące, codzienne decyzje poprzez humoru!
Twarzą kampanii został Vito Bambino, beztroski i pozytywny,
jak sama marka – Oreo!

Osiągnęliśmy przełomowe wyniki i zaraziliśmy Polaków ideą „Daj się zakręcić” w miejscach, gdzie tego najbardziej potrzebowali!
dla spotu w badaniu MetrixLab dla Mondelez
– najlepiej wśród wszystkich assetów Trust The Twist
wyświetleń
wyświetleń DOOH
w 8 miastach i 296 lokalizacjach
unikalnych użytkowników