
Najnowsza edycja TrendLabu? Już tu jest!
Nasi specjaliści ds. strategii, marek, komunikacji, trendów
i zachowań konsumentów tym razem na widelec wziął branżę food!
W pogłębionym raporcie nas eksperci opisali nowe trendy, przykłady i zjawiska opisujące zachodzące w niej zmiany. Wybraliśmy dla Was najlepsze smaczki, a trzeba wiedzieć, że obecnie branża food potrafi zaskoczyć!
Znaczącym źródłem wiedzy są autorskie badania ilościowe i jakościowe agencji badawczej YOTTA, a także analiza treści popkulturowych, contentu SoMe, rozmaitych raportów i danych statystycznych.
Srebrna Rewolucja to zbiór gorących trendów i obserwacji na temat osób 60+. W jednym miejscu zebraliśmy przykłady, osobowości i zjawiska, które opisują zmiany zachodzące w tym segmencie.
To pigułka wiedzy i inspiracji bazująca na analizie treści popkulturowych, contentu tworzonego przez twórców i użytkowników internetu, seriali, mediów społecznościowych oraz danych statystycznych i raportów.
Strategy & Growth Director
Head of Brand Strategy