Chcesz być na bieżąco z najnowszymi trendami i zjawiskami kulturowymi?
Poznaj TrendLab - jedyny w swoim rodzaju raport, stworzony przez ekspertów Strategy & Growth z Publicis Worldwide Poland.
Zyskaj dostęp do pogłębionych insightów oraz niezliczonych obserwacji dotyczących zachowań, aspiracji i postaw konsumentów.
napisz do nas
Trendlab to potężna baza wiedzy o wybranym segmencie konsumentów, ale oprócz suchych danych, dostarczymy ci pogłębionych, wnikliwych analiz opartych o social listening, a także obserwacji z zakresu kultury, mediów i reklamy.
2. edycja – TrendLab

Co nowego 
w branży food?

Najnowsza edycja TrendLabu? Już tu jest!

Nasi specjaliści ds. strategii, marek, komunikacji, trendów 
i zachowań konsumentów tym razem na widelec wziął branżę food!

W pogłębionym raporcie nas eksperci opisali nowe trendy, przykłady i zjawiska opisujące zachodzące w niej zmiany. Wybraliśmy dla Was najlepsze smaczki, a trzeba wiedzieć, 
że obecnie branża food potrafi zaskoczyć!

Znaczącym źródłem wiedzy są autorskie badania ilościowe 
i jakościowe agencji badawczej YOTTA, a także analiza 
treści popkulturowych, contentu SoMe, rozmaitych 
raportów i danych statystycznych.

Co nowego 
w branży food?
1. edycja – TrendLab

Srebrna Rewolucja

Srebrna Rewolucja to zbiór gorących trendów i obserwacji na temat osób 60+. W jednym miejscu zebraliśmy przykłady, osobowości i zjawiska, które opisują zmiany zachodzące w tym segmencie.

To pigułka wiedzy i inspiracji bazująca na analizie treści popkulturowych, contentu tworzonego przez twórców i użytkowników internetu, seriali, mediów społecznościowych oraz danych statystycznych i raportów.

Joanna Karwowska-Koza

Strategy & Growth Director

Justyna Pyzik

Head of Brand Strategy

Stay curious with

Raport, prezentacja, a może warsztaty?
Napisz nam, czego potrzebujesz.
napisz do nas